Нормативно-правова база
05 Листопада, 2021 р., 13:54
Додаток 1
до розпорядження
голови районної ради
від 13.08.2021 р. №31
Порядок відшкодування
фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, розпорядником якої є
Первомайська районна рада Миколаївської області
1. Порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, розпорядником якої є Первомайська районна рада Миколаївської області (далі - Порядок) визначає механізм відшкодування запитувачами інформації фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, розпорядником якої є Первомайська районна рада Миколаївської області та застосовується у випадку, коли Первомайська районна рада є належним розпорядником інформації.
2. Інформація на запит, що не перевищує за обсягом 10 сторінок, надається безкоштовно.
3. При наданні особі інформації про себе та інформації, що становить суспільний інтерес, плата за копіювання та друк не стягується.
4. Відшкодування запитувачами інформації фактичних витрат на копіювання або друк документів здійснюється, в разі потреби, при виготовленні більш як 10 сторінок запитуваних документів, починаючи з 11 сторінки, відповідно до Розміру фактичних витрат на копіювання або друк документів, виготовлення цифрових копій документів, що надаються за запитом на інформацію (далі - Розмір відшкодування фактичних витрат), затвердженого розпорядженням голови Первомайської районної ради Миколаївської області.
5. Розмір відшкодування фактичних витрат визначається в межах граничних норм, встановлених Кабінетом Міністрів України.
Обрахування фактичних витрат здійснюється фінансово-господарським відділом виконавчого апарату Первомайської районної ради Миколаївської області на підставі Заявки на виписку рахунка для здійснення оплати фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію (далі - Заявка на виписку рахунка), за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку, поданої посадовою особою на виконання якої розписано запит на інформацію.
6. На підставі отриманої Заявки на виписку рахунка фінансово-господарський відділ виконавчого апарату Первомайської районної ради Миколаївської області впродовж одного робочого дня виписує Рахунок для здійснення оплати фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію (далі - Рахунок), за формою згідно з додатком 2 до цього Порядку, і передає його посадовій особі, на виконання якої розписано запит на інформацію для надсилання в установлений законом строк запитувачу інформації. Відповідь на запит разом із рахунком надається запитувачу інформації одночасно з 10 безкоштовними сторінками копій запитуваних документів.
7. Оплата Рахунку здійснюється у будь-якій фінансовій установі, зручній для запитувача.
8. Не пізніше наступного дня після надходження від запитувача інформації коштів на реєстраційний рахунок Первомайської районної ради Миколаївської області фінансово-господарський відділ виконавчого апарату Первомайської районної ради Миколаївської області передає посадовій особі, на виконання якої розписано запит на інформацію копію виписки з реєстраційного рахунка, на який зараховано кошти, завізовану відповідальною особою фінансово-господарського відділу виконавчого апарату Первомайської районної ради Миколаївської області.
9. Запитувані документи надаються після підтвердження повної оплати рахунка протягом трьох робочих днів після підтвердження факту оплати.
10. Відповідь на запит не надається у разі повної або часткової відмови запитувача від оплати витрат, пов’язаних із наданням відповіді за запитом на інформацію. Відмовою від оплати вважається ненадання запитувачем інформації документів, які б підтверджували факт оплати витрат, протягом 20 робочих днів з дня реєстрації запиту в Первомайській районній раді Миколаївської області.
11. У разі якщо кількість сторінок відповіді за запитом на інформацію можна визначити заздалегідь і запитувач інформації надіслав документ, що підтверджує оплату коштів, пов’язаних з наданням відповіді та нарахованих згідно з цим Порядком, відповідь надається в установлений законом строк.
Голова Алєся ПОРХУН
Додаток 1
до Порядку відшкодування
фактичних витрат на копіювання
або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, розпорядником якої є Первомайська районна рада Миколаївської області
ЗАЯВКА № __________
від “___” ____________ 20__ року
на виписку рахунка для здійснення оплати фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, розпорядником якої є Первомайська районна рада Миколаївської області
_____________________________________________________________
(реєстраційний номер і дата запиту на інформацію)
______________________________________________________________________________
(посадова особа районної ради,
_____________________________________________________________________________
у якої находиться запитувана інформація)
_____________________________________________________________________________
Прізвище та ініціали запитувача - фізичної особи, найменування запитувача - юридичної особи або об’єднання громадян, що не має статусу юридичної особи
Послуга, що надається Кількість сторінок
Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (у тому числі двосторонній друк)
Копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру (у тому числі двосторонній друк)
Копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (у тому числі двосторонній друк)
Виготовлення цифрових копій документів шляхом сканування
(За відсутності даних ставиться прочерк)
Виконавець:____________________________
(посада) ___________
(підпис) ___________________________
(ініціали, прізвище)
Додаток 2
до Порядку відшкодування
фактичних витрат на копіювання
або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, розпорядником якої є Первомайська районна рада Миколаївської області
Первомайська районна рада Миколаївської області
Розрахунковий рахунок _____________________________________________________
Код за ЄДРПОУ __________________________________________________________
Платник _________________________________________________________________
(прізвище та ініціали запитувача - фізичної особи, найменування запитувача -
________________________________________________________________________________ ____
юридичної особи або об'єднання громадян, що не має статусу юридичної особи)
РАХУНОК № __________
від “___” ______________ 20___ року
для здійснення оплати фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, розпорядником якої є Первомайська районна рада Миколаївської області _____________________________________________________________
(реєстраційний номер і дата запиту на інформацію)
Найменування
послуги Вартість виготовлення однієї сторінки (без ПДВ), гривень Кількість сторінок Сума без ПДВ, гривень
Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (у тому числі двосторонній друк)
Копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру (у тому числі двосторонній друк)
Копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (у тому числі двосторонній друк)
Виготовлення цифрових копій документів шляхом сканування
Разом
Усього до сплати:
__________________________________________________________ гривень ___ копійок
(сума словами)
Виконавець:
_________________________
(посада) ___________
(підпис) _________________________
(ініціали, прізвище)
Додаток 2
до розпорядження
голови районної ради
від 13. 08.2021 № 31
Розмір
фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, розпорядником якої є
Первомайська районна рада Миколаївської області
Послуга, що надається Граничні норми витрат
Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (в тому числі двосторонній друк)
0,2 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки
Копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру (в тому числі двосторонній друк)
0,3 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки
Копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк)
0,5 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки
Виготовлення цифрових копій документів шляхом сканування
0,1 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за сканування однієї сторінки
Примітка: Розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки встановлюється на дату копіювання або друку документів.
Голова Алєся ПОРХУН